СЕРГІЙ
БАДРІТДІНОВ

CEO INTERTOP Ukraine,
учасник «Школи стратегічного архітектора» четвертого набору

INTERTOP UKRAINE:
ІННОВАЦІЇ ТА РОЗВИТОК

Усе починалося 25 років тому. Розпад Радянського Союзу. На ринку майже не було імпортного взуття. Я тоді продавав електроніку, і наші основні засновники запропонували займатися взуттям. Для мене це була така terra incognata і дуже великий виклик. Але я погодився. Ми купили три чи чотири бренди взуття, відкрили перший магазин і назвали його Intertop.

Ми не завжди зростали, на жаль. Проходили декілька етапів трансформації. Спочатку це був маленький взуттєвий магазинчик. У 1998 році, коли в країні була криза, ми почали виходити в регіони. У 2006 році відкрили для себе нові країни — Казахстан, потім Росію. У 2014-му ми Росію закрили.

 

Ти не можеш змінити систему, коли завжди перебуваєш усередині неї. Ти повинен виходити за межі. Коли я пішов на «Школу стратегічного архітектора», був упевнений, що після навчання ми зможемо по-іншому розглядати нашу систему, зможемо її змінити. У мене особисто й у компанії був на це запит.

На початку навчання мені було дуже важко сприймати, як держслужбовці чи діячі культури, наприклад, приймають рішення. Це абсолютно не збігається із прийняттям рішень у бізнесі. Перші три чи чотири тижні мене справді ламало, бо я не розумів, як можна думати не як бізнесмен. Але це дуже збагачувало. Я потім щиро дякував керівникам програми за такий склад групи. Я познайомився з абсолютно неперевершеними людьми. Став відкритішим. Усвідомив, що у різних людей можуть бути різні ролі. Я став краще розуміти інші системи.

Зараз Intertop проходить нову трансформацію. Ми чітко визначили всі наші клієнтські групи і намагаємося бути трішки попереду ринку. Раніше це була компанія з продажу взуття, у нас було представлено всі топові бренди світу. Тепер ми трансформуємося в технологічну компанію. Розвиток нашого бізнесу вийшов на якісно новий рівень, ми почали розвиватися більш свідомо.

У FASHION-БІЗНЕСІ МАЙЖЕ НЕМАЄ ПРИКЛАДІВ КОМПАНІЙ, ЯКІ ПЕРЕЙШЛИ ВІД БАЗОВОГО РИТЕЙЛУ ДО ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПАНІЇ. ТОПОВІ КОМПАНІЇ СВІТУ ПРИЇЖДЖАЮТЬ ДО НАС НАВЧАТИСЯ ТАК РОБИТИ.

Ми працюємо над двома дуже важливими речами: над технологіями і над сustomer experience. Ми впроваджуємо нову IT-систему, змінюємо мобільний додаток, уже додали на сайт автоматичного стиліста з artificial intelligence, який підбирає total look із прикрасами, одягом і взуттям.

Intertop — це відкрита система. Ми розуміємо, що не можемо створити всі світові інновації, не можемо бути найкращими в усьому. Але інші партнери можуть легко підключатися до нас зі своїми інноваціями. Наприклад, автоматичного стиліста створив зовнішній стартап. Клієнтам це вигідно, постачальникам вигідно, тому що ми робимо унікальний сервіс.

ДУЖЕ БАГАТО ГРАВЦІВ МОЖУТЬ ДО НАС ДОЛУЧАТИСЯ І ВИКОРИСТОВУВАТИ НАШ БІЗНЕС ДЛЯ СВОГО ЗРОСТАННЯ.​​​​​​​

intertop_small2.jpg

І тепер ми багато працюємо з новими партнерами. З Національним олімпійським комітетом ми розробляємо форму для Олімпіади в Токіо. З Міністерством екології відкрили у Голосіївському парку екостежку. Ми підтримуємо культурні проєкти Національного художнього музею, Open Opera.

Я знаю, що в нас буде круте майбутнє. Впевнений, що Україна розвиватиметься, що ми будемо дуже успішною країною, тому що тут є дуже крутий потенціал і дуже круті люди. І я впевнений, що наша компанія буде лідером.

WE
ARE
PROUD

Lilia.jpg

Міністерство
освіти
України:
СТАЛІСТЬ ЗМІН
У КОРОТКИХ ПОЛІТИЧНИХ ЦИКЛАХ

 


ЛІЛІЯ ГРИНЕВИЧ

Міністерка освіти і науки України

Sergiy.jpg

СВІТОВИЙ
КОНГРЕС
УКРАЇНЦІВ:
ЕФЕКТИВНІ РІШЕННЯ
У ХАОСІ ВІЙНИ

 


СЕРГІЙ КАСЯНЧУК

Директор представництва
Світового конгресу українців в Україні

Julia.jpg

НАЦІОНАЛЬНИЙ
ХУДОЖНІЙ
МУЗЕЙ УКРАЇНИ:
ТРАНСФОРМУВАТИ СЕБЕ,
ТРАНСФОРМУВАТИ ПАРТНЕРІВ

 

ЮЛІЯ ЛИТВИНЕЦЬ

Директорка Національного художнього музею України