• 04/ СИЛА «Я»



  • Усі курси розраховано на самостійну роботу з власною особистістю — застосування Я-концепції та рефлексивного мислення. Через перформанс, взаємодію із сучасним мистецтвом, творчі практики, зустрічі з філософами, мистецтвознавцями, художниками та режисерами учасники шукають свій шлях до самовизначення, отримують інструменти для роботи з власним внутрішнім світом.


  • [А. Баумейстер]

    ШКОЛА ДЕБАТІВ


    Вирішення проблем у процесі дискусій, де висувають тези «за» і «проти. Сила аргументів та раціональних доказів. Сила принципів та ідей. Формулювання власної позиції та її захист. Досягнення балансу інтересів у комплексних соціальних системах.


  • [О. Балашова]

    СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО


    Сучасне мистецтво як територія радикальної свободи. Ідеї митців, що формують сьогодення, зумовлюють розвиток суспільства, бізнесу та держави через постійний вихід за межі усталених практик. Мистецтво для творення нових парадигм.


  • [Т. Трунова]

    АВТОРСЬКІ ІМПРОВІЗАЦІЇ


    Конфлікт як народження альтернативних сенсів. Жест як висловлювання. Текст-підтекст-контекст-метатекст. Сила паузи. Позбавлення скутості через усвідомлення дії, мети і процесу. Парадокс як інструмент комунікації нової якості.


  • [Ю. Костенко]

    ІННОВАЦІЙНЕ МИСЛЕННЯ


    Креативне мислення для пошуку нових потужних рішень складних завдань. Створення інновацій. Успішність ініціатив. Побудова зв’язків між лідерством, креативністю та інноваціями.


  • МІЙ ПРОЄКТ


READ
ABOUT
THIS

SSA3_Mikola_Paliyenko.png
5 черв. 2020 р., 03:46
Генеральний директор та співзасновник EVO, випускник програми «Школа стратегічного архітектора» в Києво-Могилянській бізнес-школі Микола Палієнко розповів, як його компанії вдається не тільки утримуватися на плаву під час карантину, але й запускати нові продукти і зберігати прибутковість бізнесу.
Bez_nazvi-2.png
9 бер. 2020 р., 04:09
Історія успіху компанії Intertop, що реалізувала свої задачі завдяки екосистемному підходу, трансформувала бізнес та змінила бізнес-модель, може бути показовою не тільки для фешн-проектів, а й для будь-якого підприємства, яке дивиться у майбутнє. Сьогодні управлінець вже не може мислити границями тільки своєї компанії чи компаній-партнерів. Потрібно включати до своєї системи інших гравців.
Ill_Dodana-cinnist-po-krupnomu_437x437.jpg
18 черв. 2019 р., 13:45
Як створити таку додану цінність, щоб результат перевершував вкладені ресурси не на відсотки, а в рази (а краще — на порядки)? Таке питання ми поставили перед собою під час міжнародного навчального модуля учасників MBA kmbs, який відбувся в США і Нідерландах.